1 Aktivia facebook fan page

Над 100 000 са феновете на „Активиа“ във Facebook

13.04.2013
Категории: ,
Брандове:

БЛАГОДАРИМ ВИ!


Над 100 000 фенове  се довериха на „Активиа“ във Facebook . Резултатът е постигнат чрез новата стратегия на марката в социалните мрежи, включваща не просто събиране на нови фенове, а тяхното заангажиране с марката.

Дигиталната стратегия на „Активиа“ включва различни кампании във Facebook – годината започна с кампанията „Нека ти помогнем да осъществиш плановете си за 2013 г.“, която бе продължена и извън интернет пространството – чрез изграждането на специални съоръжения в метростанция „Сердика“, където всеки можеше да сподели своите планове. През февруари чрез страницата във Facebook с тийзър бе оповестено пускането на изцяло нова категория плодове под названието „Активиа – SUPERFRUITS“. SUPERFRUITS бяха подкрепени и чрез уникалнa live video сесия, oтново реализирана във facebook, където всеки можеше да зададе своите въпроси и веднага да получи отговори от експерт по хранене и диететика.

В последната си кампания, започнала в месеца на жената, „Активиа“ предизвика дамите да спечелят рокля от известната българска дизайнерка Виргиния Здравкова. Специално и само във Facebook феновете на „Активиа“ можеха  да спечелят „мистериозно“ шалче, разработено като дизайн за „Активиа“ предизвикателството“.

В предстоящите месеци „Активиа“ ще продължава да развива дигиталната си стратегия,  част от цялостната платформа на марката „Самочувствието идва отвътре“, чрез различни кампании, като предоставя качествено и интересно съдържание.