Активиа програма 2012

Среща на Активиа и участници в кампанията „На корема с любов“

11.02.2012
Категории: ,
Брандове:

Активиа събра на специално събитие участници и топ експертите в програмата за здравословен начин на живот “На корема с любов”. Над 13 000 участници са се регистрирали досега в стартиралата на 23 януари 2012 г. кампания за здравословен начин на живот “На корема с любов”. Екипът на “Активиа” събра 30 от тях заедно с експертите на кампанията на специално събитие в събота, 11 февруари.

В събитието участваха петимата експерти в програмата – специалистът по хранене и диететика проф. Донка Байкова, водещите на кулинарното предаване “Бон Апети” Лора и Стоян, спортният треньор Ася Павлова, модният редактор Ива Славчева, както и лицето на кампанията – водещата на „На кафе“ Гала. Всеки от присъстващите гости получи на живо от тях съвети и информация за здравословно хранене, спорт, рецепти и лайфстайл, и успя да спедели своите впечатления от програмата. Лора и Стоян приготвиха пред присъстващите гости и 3 здравословни рецепти.

„Резултатите от програмата са налице – освен, че успях да подобря формата си, тези 14 дни ми се отразиха много добре върху тонуса и настроението“, споделиха участници, преминали през 14-те дни на програмата.

“Щастливи сме, че успяхме да съберем на едно място истинските лица на кампанията “На корема с любов” – топ експертите и някои от участниците в нея. За нас това беше изключително важно, тъй като кампанията се случва онлайн и събитието ни даде възможност да разберем на живо за резултатите на програмата върху начина на живот на участниците в нея”, казват от екипа на Активиа.

„Много се радваме, че хората оценяват програмата толкова положително, препоръчват я на свои приятели, коментират и споделят помежду си. Четейки коментарите във форумите на програмата, виждам, че много жени са имали нужда точно от нещо подобно – някои да започнат отново след раждането да се грижат за себе си, други да си готвят по-здравословно, трети – да спортуват поне малко, защото да отидат до фитнес зала им отнема много време“, каза на събитието Мария Александрова, Бранд маркетинг мениджър на Активиа. “Надяваме се всички над 13 000 участници в програмата, както и тези, които предстои да се запишат, да са доволни от съветите и когато имат въпроси, да ги задават към експертите във форума на програмата“, допълни Мария.

„Мисля, че има нужда от кампании, с които да насърчаваме активната част от населението да обръщат повече внимание на начина си на живот и това да не остане само в рамките на една кампания, а да се превърне в част от живота им“, каза проф. Донка Байкова пред гостите. „Аз самата винаги съм насърчавала разнообразното и балансирано хранене и се надявам хората наистина да консумират повече млечни продукти“.

„На корема с любов“ съдържа цялостна 14-дневна програма за здравословен живот в четири стъпки – здравословно хранене, готварство, спорт и лайфстайл. Онлайн кампанията на Активиа цели да подтикне повече хора да се грижат активно за своето здраве, външен вид и качество на живот. Тя дава възможност на всички регистрирали се на www.activia.bg да получат 14-дневна цялостна програма за здравословния начин живот с ежедневни съвети от професионалисти.

Всеки един ден участниците получава примерно меню и хранителен съвет на деня от проф. Донка Байкова, които са придружени от вкусни и полезни рецепти от Лора и Стоян.

Като част от програмата треньорът Ася Павлова съветва участниците за физическата активност и всеки регистриран има достъп до видеа със спортната програма. Лайфстайл трикове участниците получават от модния редактор Ива Славчева, а във форума “Попитай експерта” всички регистрирани могат да задават своите индивидуални въпроси към спортния, кулинарните и лайфстайл експерта в програмата.

Официалният край за регистрация в „На корема с любов“ е 29 февруари 2012 г., но сайтът ще остане активен и след това. Няма ограничение и в броя пъти, в който един потребител може да премине през своята 14-дневна програма.

„Данон България”, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти. Мисията на „Данон“ е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в цял свят.