Photo 7 Aktivia_Merto station_campaign

Големите планове се осъществяват със самочувствие

07.02.2013
Категории: ,
Брандове:

„Активиа“ е първата и единствена марка в България, която се интересува от плановете и желанията на хората и активно ги подкрепя за осъществяването им. „Активиа“ разработи специално мобилно и уеб приложение, чрез което потребителят въвежда различни активности и задава определен ден и час, в който приложението да му напомни за изпълнението им.

„Активиа помощник“ е уникално приложение, което съдейства за реализацията на личните и професионалните планове, като напомня за изпълнението на ежедневните ангажименти и развлечения. Приложението може да бъде изтеглено от сайта www.aktivia.bg/pomoshtnik или от Google Play за мобилни телефони с операционна система Андроид. Вече близо 3 000 потребители използват активно приложението

„Активиа помощник“ се използва като уеб и мобилно приложение, където потребителите създават своя план и действията, с които да го постигнат, и задават настройки кога помощникът да им напомни за тях. Нотификация за всяка активност потребителите получават на телефона си, ако имат инсталирано мобилното приложение, и на имейл. Двете бази са съгласувании по този начин активностите могат да бъдат задавани и проверявани през мобилното приложение на телефона или през уеб сайта. „Активиа помощник“ има и прогрес бар, който отчита доколко добре се справя потребителя с изпълнението на плана си, илюстрирано с усмихнати и тъжни емотиконки.

Идеята за приложението „Активиа помощник“ се ражда от анкета, публикувана от марката за потребителите на Facebook „Нека ти помогнем да осъществиш плановете си за 2013 г.!“. Като 44% от отговорилите си поставят за цел „да бъдат в отлична форма“.

„Активиа“ се радва на изключително голяма активност от страна на потребителите във Facebook и „Активиа помощник“. За да не се ограничава само в онлайн пространството, марката развива кампанията и дава поле за извява на широката общественост. На метростанция „Сердика“ бяха изградени три куба, на чиито страни всеки можеше да сподели истинските си планове за годината. Всеки ден стотици хора оставяха бележка или изписваха на ръка своите поставени цели.

Чрез тази кампания и най-вече с приложението „Активиа помощник“ марката активно подкрепя жените в изпълнение на плановете им и всички активности, които им дават самочувствие. Консумирането на „Активиа“ ги кара да се чувстват добре отвърте и това си личи отвън.

 

 

За „Данон България”

„Данон България”, клон на Danone Group, е лидер на българския пазар на свежи млечни продукти.

Мисията на „Данон“ е да даде на възможно най-голям брой хора в целия свят възможност да живеят по-добре, като им предлага здравословен начин на живот чрез своите продукти.