Danone 2

„Данон“ търси своето семейство

13.03.2013
Категории: ,

Български семейства се състезават във facebook кампания

 13 март 2013 г., София. „Данон търси своето семейство“ стартира днес във facebook. Семейства от цяла България имат възможност да участват, като качват свои снимки и споделят кулинарни истории или истории, свързани с продуктите на „Данон“.

В специално разработен таб към фен страницата (http://www.facebook.com/DanoneBulgaria) всеки потребител на социалната мрежа може да даде своя глас  за най-интересните истории и снимки. Петнадесет семейства, събрали най-много харесвания, ще получат кошница с продукти на „Данон“.

От тези 15 финалисти специално жури от компанията ще отличи семейството победител, което ще участва в безплатна фотосесия за рекламна кампания на „Данон“ и всяка седмица в продължение на една година ще получава кошница с продукти на „Данон“.

Това е най-новата активност на „Данон“ в социалните медии.

Кампанията на „Активиа“, в която потребителите имат възможност да спечелят рокля от известната българска дизайнерка Виргиния Здравкова, продължава. Почитателите на продукта във facebook все още имат възможност да използват табовете за допълнителна информация за здравословното хранене, както и да активират свой персонален „Активиа“ помощник.

За „Данон“:

Една от най-бързо развиващите се хранителни компании в света, „Данон“ е представена в 120 страни на 5 континента. Нейната мисия е да дарява здраве чрез храна на възможно най-голям брой хора по целия свят. „Данон“ работи със 160 фабрики и около 100 000 служители, генерирайки продажби в размер на 17 милиарда евро, половината от които – в развиващите се пазари. „Данон“ заема водещи позиции в сферата на здравословните храни в четирите си различни бизнес дивизии: свежи млечни продукти (№ 1 в света), води (№ 2 на пазара за бутилирани води), бебешки храни (№ 2 в света) и клинично хранене (№ 1 в Европа). Акциите на компанията се продават на Фондовата борса, като поддържат високи показатели на основните финансови индекси.