Новини

Над 100 000 фенове се довериха на „Активиа“ във Facebook . Резултатът е постигнат чрез новата стратегия на марката в социалните мрежи, включваща не просто събиране на нови фенове, а тяхното заангажиране с марката.

СПА

На 29.03.2013 г. прикючи фаналният втори етап от играта „Спечели фантастични мигове с Фантазия“, организирана във facebook страницата на Фантазия. В продължение на един месец участиниците имаха възможността да разкирват фантастични послания и да печелят фантастични уолпейпъри за своя компютър или мобилно устройство, продуктови комплекти с вкусни изненади от Фантазия, както и да участват в томбола за 3 фантастични СПА уикенда за двама в х-л „Св. Иван Рилски“. Печелившите са обявени във facebook страницата на Фантазия.

Български семейства се състезават във facebook кампания  13 март 2013 г., София. „Данон търси своето семейство“ стартира днес във facebook. Семейства от цяла България имат възможност да участват, като качват свои снимки и споделят кулинарни истории или истории, свързани с продуктите на „Данон“. В специално разработен таб към фен страницата (http://www.facebook.com/DanoneBulgaria) всеки потребител на социалната […]

„Активиа“ е първата и единствена марка в България, която се интересува от плановете и желанията на хората и активно ги подкрепя за осъществяването им. „Активиа“ разработи специално мобилно и уеб приложение, чрез което потребителят въвежда различни активности и задава определен ден и час, в който приложението да му напомни за изпълнението им. „Активиа помощник“ е […]

Активиа със суперплодове е най-новият млечен продукт на „Данон Сердика“. Двете комбинации „Активиа Superfruits Арония + Боровинки“ и „Активиа Superfruits Драконов плод + Киви“ са в търговската мрежа от 6 февруари 2013 г. Продуктите „Активиа Superfruits“ са разработени спрямо последните концепции за хранене и осигуряват част от необходими за организма витамини, минерали и фибри. „Активиа“ […]