Новини

Български семейства се състезават във facebook кампания  13 март 2013 г., София. „Данон търси своето семейство“ стартира днес във facebook. Семейства от цяла България имат възможност да участват, като качват свои снимки и споделят кулинарни истории или истории, свързани с продуктите на „Данон“. В специално разработен таб към фен страницата (http://www.facebook.com/DanoneBulgaria) всеки потребител на социалната […]

„Активиа“ е първата и единствена марка в България, която се интересува от плановете и желанията на хората и активно ги подкрепя за осъществяването им. „Активиа“ разработи специално мобилно и уеб приложение, чрез което потребителят въвежда различни активности и задава определен ден и час, в който приложението да му напомни за изпълнението им. „Активиа помощник“ е […]

Активиа със суперплодове е най-новият млечен продукт на „Данон Сердика“. Двете комбинации „Активиа Superfruits Арония + Боровинки“ и „Активиа Superfruits Драконов плод + Киви“ са в търговската мрежа от 6 февруари 2013 г. Продуктите „Активиа Superfruits“ са разработени спрямо последните концепции за хранене и осигуряват част от необходими за организма витамини, минерали и фибри. „Активиа“ […]

Рено Шамонал

Рено Шамонал е Търговски директор на „Данон България“ от 2011 г. Преди това е бил във френския клон на компанията, като сред позициите, които е заемал, са Международен Мениждър Ключови клиенти и Национален търговски директор. Преди „Данон”, той е работил в „Проктър & Гембъл” и „L’Oréal” на различни маркетинг и търговски позиции.

На 19.06.2012 г. група журналисти посетиха ферма „Агрива“, гр. Брезник – една от фермите, с които работим. Тя е един от най-младите, но в същото време и един от най-обещаващите и доверени партньори, от които „Данон Сердика“ изкупува първокачествено сурово мляко за своето производство.