История Danone България

2014

2014

Danone празнува 20 години в България.

2013

2013

Danone получи втора награда за най-голям корпоративен дарител, в категория „Най-голям обем на нефинансови дарения“. Българският дарителски форум награди компанията за това, че е дарила продукти на стойност 156 614,61 лв. през 2012 г.

2012

2012

Danone печели I-во място в конкурса „Най-зелени компании в България“ в категория „Хранителна индустрия и селско стопанство“.

2012

2012

Danone релансира марката Danone за пиене, стъпвайки върху нова настандартна платформа, носочена към младите хора. Раждат се героите Пандьо, Гошо и Поресли.

2012

2012

За пета поредна година служители на компанията и техните семейства участват в залесяване.

2012

2012

Danone участва в петото издание на инициативата „Европейски ден за здравословно готвене и хранене с деца“.

2012

2012

Danone представя на българския пазар марката Fantasia.

2011

2011

Danone получава от Министъра на физическото възпитание и спорта І награда на Българския форум на бизнес лидерите в категория „Маркетинг свързан с кауза“ за проекта „Активни и здрави“.

2010

2010

Danone получава наградата „Най-добра дарителска програма“ на Българския дарителски форум за проекта „Активни и здрави“.

2010

2010

Danone предлага за първи път на българския пазар на свежи млечни продукти, продукти в Тетра Топ опаковка, позволяваща отваряне в една стъпка.

2010

2010

Danone получава от Министъра на икономиката ІІІ награда на Българския форум на бизнес лидерите в категория „Маркетинг свързан с кауза“ за проекта „Активни и здрави“.

2009

2009

Съвместната инициатива на Danone и фондация „Димитър Бербатов“ цели да се бори с опасната тенденция сред децата в училищна възраст (обездвижване и нездравословно хранене) чрез активен спорт и здравословно хранене.

2009

2009

Danone отбелязва 15 години в България и 90 години в световен мащаб.

2009

2009

Danone представя на българския пазар нова категория продукти от марката Activia – Activia закуска. Вкусна комбинация от млечно-кисел продукт и зърнен микс е бърз, лесен и достъпен начин за получаване на здравословна закуска всеки ден.

2007

2007

Danone подкрепя първото издание на инициативата „Европейски ден за здравословно готвене и хранене с деца“.

2007

2007

Danone получава от Министъра на труда и социалните грижи приза „Инвеститор в обществото 2007 г.“ на Българския форум на бизнес лидерите за десетата годишнина на „Данониада“.

2007

2007

Провежда се 10-ото юбилейно издание на детския футболен турнир „Данониада“.

2006

2006

Danone стартира първия по рода си в България образователен проект по здравословно хранене за деца. В спектакъл-урок, включващ игрови задачи и тестове, учениците ще търсят „златните правила“ на здравословното хранене. След края на представлението децата получават от актьори диплома за завършен курс на обучение по здравословно хранене.

2005

2005

Danone в България получава специалната награда „Engage“ на Международния форум на бизнес лидерите на Принца на Уелс за успешното ангажиране на всички служители в осъществяване на активната социална политика на компанията.

2005

2005

Стартира партньорство между Danone в България и Специализираната болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания (СБАЛДОХЗ), гр. София. Служители на Danone даряват работни часови в полза на лечебното заведение и отделно компанията дарява средства. През годините са закупени различни видове апаратура и консумативи, организирани са множество месечни театрални представления за децата, изработени са различни печатни материали в помощ на родители и пациенти, извършен е ремонт на занималнята, обновяване на книгите в библиотеката и закупуване на мебели и играчки.

2004

2004

10 години Danone в България. Изложба „Изкуството на млякото“ в Археологически музей, гр. София.

2001

2001

Danone представя на българския пазар марката Activia – млечно-кисели продукти с Бифидус Актирегуларис.

1999

1999

Danone пуска за първи път на българския пазар кисело-млечни напитки/млека за пиене.

1998

1998

По идея на Danone в България е организиран първият детски футболен турнир „Данониада“. Над 1000 деца с отбори от цялата страна се включват. По-късно централата в Париж развива идеята и превръща турнира в международен – Международна купа Danone.

1997

1997

Danone пуска на пазара в България специализирани детски млечни продукти.

1996

1996

Danone представя плодови млека с парченца плодове в България.

1994

1994

Danone стартира производство и започва да предлага на пазара ароматизирани плодови млека.

1993

1993

Danone стъпва на българския пазар – „Данон Груп“ купува държавното предприятие „Сердика“.