История Данон България

2014

2014

„Данон Сердика“ празнува 20 години в България.

2013

2013

„Данон Сердика“ получи втора награда за най-голям корпоративен дарител, в категория „Най-голям обем на нефинансови дарения“. Българският дарителски форум награди компанията за това, че е дарила продукти на стойност 156 614,61 лв. през 2012 г.

2012

2012

„Данон Сердика“ печели I-во място в конкурса „Най-зелени компании в България“ в категория „Хранителна индустрия и селско стопанство“.

2012

2012

„Данон Сердика“ релансира марката „Данон за пиене“, стъпвайки върху нова настандартна платформа, носочена към младите хора. Раждат се героите Пандьо, Гошо и Поресли.

2012

2012

За пета поредна година служители на компанията и техните семейства участват в залесяване.

2012

2012

„Данон“ участва в петото издание на инициативата „Европейски ден за здравословно готвене и хранене с деца“.

2012

2012

„Данон Сердика“ представя на българския пазар марката „Фантазия“.

2011

2011

„Данон Сердика“ получава от Министъра на физическото възпитание и спорта І награда на Българския форум на бизнес лидерите в категория „Маркетинг свързан с кауза“ за проекта „Активни и здрави“.

2010

2010

„Данон Сердика“ получава наградата „Най-добра дарителска програма“ на Българския дарителски форум за проекта „Активни и здрави“.

2010

2010

„Данон Сердика“ предлага за първи път на българския пазар на свежи млечни продукти, продукти в Тетра Топ опаковка, позволяваща отваряне в една стъпка.

2010

2010

„Данон Сердика“ получава от Министъра на икономиката ІІІ награда на Българския форум на бизнес лидерите в категория „Маркетинг свързан с кауза“ за проекта „Активни и здрави“.

2009

2009

Съвместната инициатива на „Данон Сердика“ и фондация „Димитър Бербатов“ цели да се бори с опасната тенденция сред децата в училищна възраст (обездвижване и нездравословно хранене) чрез активен спорт и здравословно хранене.

2009

2009

„Данон“ отбелязва 15 години в България и 90 години в световен мащаб.

2009

2009

„Данон Сердика“ представя на българския пазар нова категория продукти от марката „Активиа“ – „Активиа закуска“. Вкусна комбинация от млечно-кисел продукт и зърнен микс е бърз, лесен и достъпен начин за получаване на здравословна закуска всеки ден.

2007

2007

„Данон Сердика“ подкрепя първото издание на инициативата „Европейски ден за здравословно готвене и хранене с деца“.

2007

2007

„Данон Сердика“ получава от Министъра на труда и социалните грижи приза „Инвеститор в обществото 2007 г.“ на Българския форум на бизнес лидерите за десетата годишнина на „Данониада“.

2007

2007

Провежда се 10-ото юбилейно издание на детския футболен турнир „Данониада“.

2006

2006

„Данон Сердика“ стартира първия по рода си в България образователен проект по здравословно хранене за деца. В спектакъл-урок, включващ игрови задачи и тестове, учениците ще търсят „златните правила“ на здравословното хранене. След края на представлението децата получават от актьори диплома за завършен курс на обучение по здравословно хранене.

2005

2005

„Данон Сердика“ получава специалната награда „Engage“ на Международния форум на бизнес лидерите на Принца на Уелс за успешното ангажиране на всички служители в осъществяване на активната социална политика на компанията.

2005

2005

Стартира партньорство между „Данон Сердика“ и Специализираната болница за активно лечение на деца с онкохематологични заболявания (СБАЛДОХЗ), гр. София. Служители на „Данон Сердика“ даряват работни часови в полза на лечебното заведение и отделно компанията дарява средства. През годините са закупени различни видове апаратура и консумативи, организирани са множество месечни театрални представления за децата, изработени са различни печатни материали в помощ на родители и пациенти, извършен е ремонт на занималнята, обновяване на книгите в библиотеката и закупуване на мебели и играчки.

2004

2004

10 години „Данон“ в България. Изложба „Изкуството на млякото“ в Археологически музей, гр. София.

2001

2001

„Данон Сердика“ представя на българския пазар марката „Активиа“ – млечно-кисели продукти с Бифидус Актирегуларис.

1999

1999

„Данон Сердика“ пуска за първи път на българския пазар кисело-млечни напитки/млека за пиене.

1998

1998

По идея на „Данон Сердика“ е организиран първият детски футболен турнир „Данониада“. Над 1000 деца с отбори от цялата страна се включват. По-късно централата в Париж развива идеята и превръща турнира в международен – Международна купа „Данон“.

1997

1997

„Данон Сердика“ пуска на пазара специализирани детски млечни продукти.

1996

1996

„Данон Сердика“ представя плодови млека с парченца плодове.

1994

1994

„Данон Сердика“ стартира производство и започва да предлага на пазара ароматизирани плодови млека.

1993

1993

„Данон“ стъпва на българския пазар – „Данон Груп“ купува държавното предприятие „Сердика“.