История Данон свят

2018

2018

„Данон Северна Америка“ и „Данон Канада“ получават световен B Corp сертификат две години по-рано от планираното. Благодарение на това постижение, днес повече от 30% от бизнеса на компанията е сертифициран. Това е поредна стъпка от ангажимента на „Данон“ за постигане на високи бизнес резултати с грижа за социалните и екологичните аспекти от работата на компанията и всички нейни инициативи.

2017

2017

Емануел Фабер е избран за главен изпълнителен директор и председател на Борда на директорите на „Данон“, а Франк Рибу става почетен председател на Управителния съвет на компанията.

2017

2017

„Данон“ представя новата си корпоративна идентичност и лого, които отразяват визията на компанията в полза и с грижа за здравето на хората и планетата. One Planet. One Health. представя твърдия ангажимент на „Данон“ за здравословен и пълноценен начин на живот.

2017

2017

„Данон“ придобива WhiteWave. Чрез обединяване дейността на Danone Dairy и WhiteWave в Северна Америка се създава най-голямата в света компания в полза на обществото (Public Benefit Corporation).

2014

2014

На 2 септември 2014 г. Бордът на директорите на Данон“ назначава Емануел Фабер за главен изпълнителен директор, а Франк Рибу остава председател на Борда на директорите.

2006

2006

Grameen и „Данон“ стартират joint venture с амбициозната цел да се борят с бедността като осигуряват здраве чрез храна за децата, с използването на уникален общностен бизнес модел.

2000

2000

Провежда се първото издание на Danone Nations Cup.

1996

1996

Франк Рибу наследява своя баща Антоан на позицията CEO.

1983

1983

В Париж е основан Международният изследователски център „Даниел Карасо“.

1973

1973

BSN и Gervais Danone се сливат.

1972

1972

Даниел Карасо и Антоан Рибу се срещат за първи път. Антоан Рибу дефинира своята корпоративна визия за иновации в областта на здравето.

1970

1970

Закупуването на „Евиан“. BSN се превръща в лидер в производството на бира, минерални води и храни за бебета във Франция.

1967

1967

Ражда се марката „Данонино“. Следват десетилетия на научни изследвания и създаване на нови здравословни марки – „Активиа“, „Актимел“ и др.

1966

1966

Създаването на BSN Group от сливането на Glaces de Boussois и Souchon-Neuvesel. Антоан Рибу е избран за CEO.

1937

1937

„Данон“ предлага на пазара първото плодово кисело мляко. То представлява прекрасно съчетание на вкусна храна със здравословни ползи.

1929

1929

През 1929 г. Даниел Карасо разкрива първата фабрика на „Данон“ в покрайнините на Париж. В нея за първи път става възможно индустриалното производство на кисело мляко с живи млечно-кисели бактерии.

1919

1919

Раждането на „Данон“. Исак Карасо започва производството на първите млечно-кисели продукти на „Данон“ в Барселона. Първата му фабрика е кръстена на неговия син Даниел и по-точно на умалителния вариант на каталунски – „Данон“.